andra avenyn.

2008-02-05 13:52:30 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


hemma idag från skolan. mådde verkligens sjukt dåligt imorse. så jävla ont i magen.. känns som jag är orolig över något men vet inte vad. känns precis som att inerst inne vet jag att något kommer hända. men kan inte förstå det. har börjar se om alla anvsnitten från början av andra avenyn. verkligen den bästa serien som finns. det är typ som OC eller One tree hill fast på sveska! :) "glöm dina bekymmer imorgon kommer nya"

image26

Kommentarer

Men gumman kan ni inte det då? jag och andreas hade jätte gärna åkt ett par stycken. :). Nej jag har bara varit i skolan idag. Jag har shoppat skor och klänning. Ska ha skorna imon så du får se dem. Vi ska fortfarande fika va? ;)

2008-02-05 15:57:06

Hej gumman. Jasså andra avenyn är något att ha. Kanske ska börja se den serien då. he he. Själv har jag pressat Vänner idag. Me like. : ) Ha de bra gumman. Älskar dig

2008-02-05 18:46:42

haha jaaah:D sj då porris;)? Pussis

2008-02-05 21:38:10

Ja okej, toppen :). jadå, vi tänkte att det blir nog förmodligen en sista minuten resa då skulle jag tro. Okej, men hör av dig imon då. Jag slutar vid tre tiden typ. Nej idag har jag bara varit i skolan och shoppat :) haha. Dudå? pusspuss ses imon ;)

2008-02-05 21:43:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu