din lilla fjant.

2008-02-03 15:31:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


rolig men kaotisk dag igår. det började hemma hos lina. där vi åt potatisgratäng och kycklingvingar och drack. sedan blev  att vi sjöng singstar för fulla halsar. vid tolv tiden så ringde vi en taxi och åkte in till stan. vi började att gå till asian för att gå på toa. sedan blev det att vi gick till B&B. där träffade jag min R. vi började spela biljard. jag, johanna & robin i ett lag. och linn oscar och en kille till i hennes lag. det kunde vi ju säga innan hur det slutade. de vann stort. haha.. jag, johanna och robin gick sedan ut från B&B en stund för att gå tll BM för att ta en drink och shotta. men robin börjar bråka med en jävla idiot. sedan står robin utanför B&B och vinkar och skrattar in till den andra killen. sedan fick vi komma in igen. då börjar killens kompis gå fram till robin och hota honom att han ska döda honom. robin bara skrattade och sa att det var ett skämt. fattar inte. träffade min moster därinne. och för första gången träffade hon robin. inte träffat min moster på två år. hennes uppfattning är ju redan klar om robin. alla på BM bara tittade så vi bev utslängda alla tre. vi går tillbaka till B&B, fortsätter dansa men jag är verkligen skit sur. förstöra kvällen för bråk. men såklart. det är väl så killar ska göra? tror ni ja, förhelvete, ge er alla killar som ska slåss bara ni ser en kille. förfan. förstör fan för alla vänner och folk runt omkring. visst, det kanske är bra att killen skyddar tjejen. men ibland går det överstyr. för robin hade bara kunnat gå därifån igår. men icke sa nicke. vi fortsatta tillbaka till B&B. träffade emil och tog en cider o öl med honom. gick sedan utanför B&B och träffade malin, sara liljegrens syster. berättade vad som har hänt och det är verlloigen hemskt. ringer dig senare ikväll gumman,. men du vet att du alltid kan prata och bo hos mig, sedan gick jag ner, hämtade jackan och åkte hem. var hemma vid halv fyra och vaknade av att pappa ringde imorse. då hade jag sovit med kläderna på och mådde verkligen skit...

börjar må bättre nu, äter min hemmagjorda fiskgratäng, (som är världens godaste) och tittar på andra avenyn. nej, nu ska jag fortsätta se serien. skriver senare ikväll! :) ciao.

Kommentarer

Ojoj då, det låter som du har haft en vild kväll. Hoppas allt gick bra.

2008-02-03 20:37:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu