DU BEHÖVER ALDRIG MER VARA RÄDD - LASSE LINDH <3

2008-02-25 22:12:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


helgen har varit trevlig. i fredags var vi hemma hos bruz och åt choklad fondue med frukter och drack vin. riktigt mysigt. alla tjejerna igen. har saknat er något otroligt mina älskade. på lördagen hade bruz sin fest. både med vänner och släkt. det var riktigt kul. från och med nu är jag saras pappas nya favorit. haha.. låter kanske konstigt men jag tog första steget och började dansa med saras pappa. haha.. ingen annan vågade och jag var sugen på att dansa. nöden har ingen lag. blev lite för mycket av det goda sedan och jag & madde åkte till stan för att åka till hennes kille christoffer, men missade bussen. så vi fick vänta enh timme. men lånade istället ut pengar till madde så hon kunde åka dit så ringa jag en till mig och åkte hem. robin kom sedan två timmar senare as packad och låt och skällde och pratade för sig själv på natten. haha.. på morgnen mådde vi inte det bästa och sov fram till fyra. vid sex åkte vi till robin och sedan kom lina och vi spelade guitarr hero, såg på andra avenyn och åt popcorn. jag & nathalii skulle egentligen träffats igår. men hon mådde dåligt. finns här för dig älskling. förstår att du är arg, men hon kanske älskar honom? eller så är hon bara dum. du känner bäst själv och just nu hatar du nog henne. men vi ses nu i veckan istället och pratar och kramas och skrattar och bara tänker på det possetiva i livet. älskar dig nathali rudolfsson. min stjärna!!

nu i morse mådde jag verkligen skit. robin och lina gick till skolan och jag låg och sov hela dagen. visserligen har det precis varit lov. men mådde skit och var riktigt, riktigt trött. så äre.. nu ligger jag med lillasyster och ska se beck - flickan i jordkällaren, sett den innan, riktigt bra. men malin har inte gjort det. så får offra mig och se den igen! :)

du behöver aldrig mer vara rädd - lasse lindh... den var med i melodifestivalen men denna berörde verkligen mig. men visst, jag är en melodifestival bög. ACCEPTERA!!!! :P ciao.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu