johanna mari samuelsson, min kusin, mitt hjärta-.

2008-02-27 20:23:35 / 7 kommentarer kommentera inlägget?..


kusin, behöver dig här. saknar dig riktigt riktigt mycket. ibland önskar jag bara att du bodde här i halmstad. så jag kunde hälsat på dig varenda dag och v i kunde ses varenda dag. det är inte samma sak att prata på msn eller telefon. det är en himla skillnad. bara att du kramar om mig när vi ses gör mig hel och varm och du förstår mig alltid. behöver prata nu, nu! mår inte bra för tillfället, gråter och känner mig panikslagen. börjat röka mer än någonsin och försöker verkligen dra ner på det, men alltså seriöst. det är inte lätt. du stöttar mig att vara stark. vi måste träffas snart, saknar våra kvällar, vår humor, det som var vårt! älskar dig kusin. johanna.

Kommentarer

haha jaaa älskling!!
vi ses snart

2008-02-27 20:36:55

jo baby klart jag kan. men logga in på msn då så får du skicka lösenord och typ om det är nån bild eller bilder du vill ha stumpan

2008-02-27 20:58:35

jag hade tänkt mig en fredag eller lördag ;) kanske i nästa vecka :D

2008-02-27 20:59:38

Men lilla gumman, hur är det? saknar dig ofta jag med. Är så skönt att ha praktik för nu får jag stå på mina egna ben, bor hos Jonas och är skönt att vara lite självständig. Har varit sjuk nu så måste ta igen några dagar annars hade jag säkert kunna tagit mig ner till Halmstad. Gumman, kommer alltid finnas här och när du vill är du välkommen till mig. Dörren kommer alltid stå öppen, både hem & till Jonas. Vi finns här om det är något. Älskar dig

2008-02-27 21:21:51

Det är jag som har gjort dem! :)

2008-02-27 21:48:21

hey baby.. är fortfarande sjuk.. men sådär halv sjuk.. när slutar du imorgon? ska inte till skolan, men ska jobba på eftermiddagen. ses? puss älskar dig

2008-02-27 22:00:24

Vad bra att du blev nöjd hjärtat :), det blev faktiskt jag också :)

2008-02-28 09:07:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu