let it be like before.

2008-02-28 15:30:15 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


ursäkta att jag tar ut allt detta på er, men är verkligen så trött på allt skit som håller på.. jag förstår inte detta, vi har ett år på måndag, men ändå så bråkar vi precis hela tiden. varför ska det vara på detta viset när vi nu älskar varandra? du ska till din kompis idag, en killkompis som är min barndomskompis. som jag känt sedan jag var åtta? då svarar du mig när jag frågar om jag får komma... jag vill inte att du ska vara med när jag är med mina kompisar.. vi behöver inte vara med varandra hela tiden. vadå hela tiden? vi har knappt tid för varandra längre för jag jobbar och du spelar, spelar ditt jävla spel. fyfan bara jag tänker på det så blir jag arg. en liten jävla tecknad gubbe som du betalar massa för och ska döda monster PÅ DATORN! PÅ DATORN!!! FÖRSTÅR DU DET?! åhh. alla dessa jävla spel. va lite sociala. du säger att alla dina kompisar spelar. men dra med dom till stan eller se film eller gå ut och spela fotboll. vad fan som helst... börjar du så börjar dom. det kan jag lova. men ber dig till och med att inte spela. ibland kan du hålla på fyra - fem timmar. sitta långt in på nätterna och det gör mig så ledsen och arg. känns som jag stör dig hela jävla tiden. men oroa dig inte, ska inte störa dig och dina kompisar. men kom fan inte till mig sedan och toffla när dom har annat för sig. för jag tänker inte toffla för dig och tänker fan inte ta skit!!! :@

Kommentarer

du är stark älskling. du klarar dig igenom detta. älskar dig. vi måste ses snart! älskar dig

2008-02-28 15:44:53

:/ det lät ju inte alls särskilt kul. Jag hade ingen aning om att han var såkallad "datanörd". Fast jag kan förstå vad du menar, att sitta och vänta på en person att komma och bädda ner sig i sängen med en. Men man är för trött för att hålla sig vaken och vänta längre. Andreas är sån ibland med, men inte så ofta. Men det löser sig säkert ska du se gumman. Det kommer bli bra.

2008-02-28 16:27:45

Gumman, finns här. Alltid. Älskar dig

2008-02-28 17:08:16

jag kan ju säga att jag känner igen mig väldigt mycket. det är riktigt jobbigt, men han tröttnar nog snart ska du se. vi får träffas snart och prata lite, annars kanske vi förhoppningsvis träffas ikväll :)

2008-02-29 14:48:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu