my beutiful star.

2008-02-13 19:44:05 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


idag har jag sovit hela dagen. vaknade runt elva snåret då jag ringde upp johanna för vi skulle ses i stan. framåt ett åkte jag in till stan och träffade henne. vi letade alla hjärtans dag presenter och letade kläder till mig. sedan satte vi oss på epresso house och drack en varm choklad och delade på en scones med creeme chease. mums! johanna hade dock inga pengar. sedan bjöd jag henne på mc. Donalds. ett stort misstag egentligen men så blev det. haha.. vill bara säga tack, tack, tack till dig min älskling. för att du alltid finns där för mig. Johanna Thåström min vackra stjärna! nu ska jag & robin strax dra mig hemåt till mig och se på parlamentet har vi bestämt. sedan imorgon blir det skola igen. längtar bara till helgen nu alltså. party, party & lov. ciao

Kommentarer

Hej Gumman. Javisst, det borde gå att lösa. Kommer dock kanske bli lite ensamt eftersom jag kommer göra heltids praktik & inte vet hur mitt schema ser ut än.. den kommer att vara inne i Skövde, visst an du vara här hemma men risken är att du blir lika ensam här som i (Lerdala).. Vart vi nu skulle vara.. Kommer åka tidigt på morgonen & vara hemma sent på kvällen om jag sa pendla mellan skövde - tidaholm. Men kan vi höras under veckan när jag vet mitt schema. Vore mysigt :) Du vill inte ta med Robin och komma under helgen annars? God mat (Jonas lagar), trevligt, mysigt, och komma bort. Fundera på´re . Puss gumman!

2008-02-13 19:51:33

jobbat love, as allways;)dudå?
love

2008-02-13 20:03:17

Nej tyvärr hinner vi ju inte det ;/ jag åker nu inatt.

2008-02-14 12:36:20

vi skyller faktiskt allt på robin när de gäller maten! =) haha jag älskar dig min babe =)

2008-02-16 10:28:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu