nathali helen rudolfsson

2008-02-20 18:29:37 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


vill bara säga till alla mina kära bloggare att nathali är min stjärna min stjärna i mörkret som alltid finns där. alltid när man behöver något så kan man höra av sig till dig. inte känt varandra så värst länge men den tiden vi har spenderat tillsammans betyder så otroligt mycket. vi har gått genom så mycket du & jag, så mycket som är så lika. vill bara säga att jag andas åt dig om du behöver min vackraste. vet att du har det svårt. men du har mitt stöd till 100 % kommer alltid stå vid din sida vad som än händer. mitt hjärta, min ängel. nathali älskar dig! / din emelie

image29

Kommentarer
nathali

ååååååh älskling, du är så jävla söt så de är inte sant ! nu längtar jag massa tills på söndag

2008-02-20 19:12:55

Hej Hej Kusin! Just nu har jag som sagt praktik, varje dag i sex veckor. : ) Nu är jag på en naturskola (mycket utomhus pedagogik), askul att vara ute ,med barnen hela dagarna. Sen blir det tre veckor på team sportia. Min praktik är i Skövde så bor hos Jonas. Ikväll jobbar han extra på radion i skövde så har precis lagat mat och kikar på vänner. Ikväll blir det lost sedan sova innan jag ska upp imorgon bitti. När kommer du då? Saknar dig. Pusspuss, Kusin

2008-02-20 19:58:26

älskling ja lovar, kommer hem den 13 mars:D
LOVE!!

2008-02-20 23:11:23
johanna thåström http://jouhanna.blogg.se

det låter som ett bra tillskott hjärtat =) nej du jag gör itne allt för mycket, packar och fixar mig nu innan ja ska ta bussen ner till kent :) vad gör du sjäv? Älskar dig!

2008-02-21 16:33:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu