ölspelet och singstar.

2008-02-09 14:08:56 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


sorry, har inte skrivit på ett tag. har varken haft tid eller lust. igår jobbade jag kvällen sedan bar det mot frösakull. jag & lina skulle på förfest hos linn strand. riktigt mysitg och riktiga trevliga tjejer. aldirg träffat dom innan, men verkligen jätte lätta att prata med. vi började spela öl spelet och svepte i oss all vår cider, sprit och vin. sedan sjöng vi singstar. vi satt i två lag, jag, lina & sandra (sandy) men vi förlorde stort. men vadfan. det är svårt att sjunga när man är lite onykter :P haha.. sedan skulle vi åka buss till stan. men vi hade missat den. så vi ringde en taxi och tog den in till stan. trodde jag skulle spy. han körde riktigt fort s linn bad han dra ner fönstret. efter det minns jag knappt någonting. slutade med tt lina satte mig i en taxi och att jag kom hem till robin och inte hade någon mobil. ringde min egen mobil och som tur var så svarade lina och hon hade tagit hand om den. nu sitter jag på jobbet och lina lämnade mobilen här i morse. tack för en trevlig & underbar kväll igår tjejer. speciellt tack till lina som hjälpte mig! (L) ikväll blir det jobba till åtta sedan antagligen hem och se melodifestivalen. måste se hur det går för vår svenska lilla tjej. AMY DIAMOND, håller tummarna för henneoch hoppas inte hon blir helt utbuad. Good Luck Amy!!!
nu ska jag försöka se andra avenyn men datorn krånglar massor. ciao.

Kommentarer

jag blev bjuden på förfest igår.. men vi kan ses nästa vecka?? pussssss

2008-02-09 15:42:58

Tack för igår sötnos! :) Skönt att du kom hem bra!

2008-02-09 18:25:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu