silikonbröst är lika omoderna som axelvaddar

2008-02-01 18:33:15 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


ledig idag, spelat guitarr hero med syrran och sovit, ni måste tro jag är beroenda av guitarr hero. om jag ska vara ärlig? tror nog det.. ikväll blir det stopp med pappa och hans kompisar. försöka vinna pengar. hhaha.. är i stort behov av det så det hade passat. senare kommer tim & nathalii hit och vi ska se film och mysa. ska bli riktigt roligt faktiskt. förlåt för idag nathalie. vi skulle fika men var tvungen att passa lillasyster. förlåt, förlåt, förlåt! :( vi kan väl ta det på söndag eller i början av nästa vecka. måste träffas snart och prata. behöver det!! :)

ska ner till pappa som dricker öl nu, själv tar jag en cider för öl är bläää. haha ;) ciao.

Kommentarer

haha älskling tur vi inte behöver sillisar dÅ:D

2008-02-01 18:35:12

de e så skönt så skönt, men de e inte alltid man vill ha dom:P hehe:D

2008-02-01 18:56:06

sötsak =) ska du dricka imorn också? :P kärlek

2008-02-01 19:37:04

Ja absolut, vi kan ju se om det blir på söndag eller nästa vecka. Vi kan ju höras. Ja nej men det gör inget. Looove you

2008-02-01 20:10:26

Hej Kusin!
Besällt från H&M hemsida. Mycket nöjd. Ha Ha. Längtar tills de kommer, sedan kommer även mina student grejer jag beställt. :) Längtar som f-n nu. Glöm inte den 13:e Juni. Är du MIN MIN MIN! Puss

2008-02-01 23:55:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu