sol & bad, vill ha sommar nu!

2008-02-21 20:49:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


varit hemma hos robin hela dagen. vi har tittat på filmen från när vi var i turkiet förra året. fyfasen vad bruna vi var och fyfasen vad jag vill att det ska bli sommar nu!!! är trött på allt detta kalla och blåsiga nu. vill ha det varmt och solsken. bara slippa stora tjocka kläder, nej fyfan. eftersom verkligen hela halmstad är på kent så roar jag mig framför datorn och letar resor till i sommar. vi har tänkt att åka i maj någongång och har hittat massa bra resor. blir nog antagligen grekland eller linas förslag malta! :) får se vad vi hittar för något fint. det viktiga är egentligen att det finns en strand och att det är varmt, varmt, varmt! ;) varit med lina och hennes vovve idag, teuqila. lekt med börge och lite så. så det var myspys! nu ska jag fortsätta äta mina popcorn och se på GN-galan! :) heja sverige!!! ciao.

Kommentarer

åh, jag längtar efter sommaren.

2008-02-21 20:52:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu