guitarr hero på hög nivå.

2008-01-29 00:30:50 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


klockan är snart halv tolv. spelat guitarr hero hela dagen. seriöst tror jag är beroende. vaknade åtta idag och somnade om, missade naturen, sedan svenskan sedan struntade jag i hela dagen. blir så arg på mig själv. verkligen bestämt att börja sköta skolan sedan så försovar jag mig, men allvarligt. det är så underbart sköönt att sova. fyfan. den bästa känslan är när man vaknar fyra på natten och tittar på klockan och man vet att man kan sova två timmar till. den känslan är obeskrivlig. nog om att jag pratar om hur skönt det är att sova. haha..
imorgon blir det praktik, tror jag. mår inte särskilt bra i någon del av kroppen. ,mensen tar typ död på mig och kan verkligen knappt röra mig. därför får jag se hur det blir imorgon om jag orkar stå i köket hela dagen. annars blir det att passa robins lillasyster thea för hon är också sjuk. isåfall ska jag baka bullar till henne så kan hon och jag mysa!!! thiithii.. nej, nu ska jag fortsätta spela lite för är verkligen inte trött någonstans sedan ska jag se ett avsnitt av andra avenyn på svt.se sedan ska jag försöka sova. för försöka kan man ju alltid. :)

nattinatti. <33

(ps. saknar min sara när vi sov över och pratade massoooooor)

Kommentarer

Haha naw gumman då. Då skulle du sett mig och andreas när han precis hade köpt guitarr hero vi spelade varje helg hur mycket som helst. haha det är svin kul. :D förresten jag återkommer om fredagen darling

2008-01-29 12:16:04

jag saknar dig meeeed!

2008-01-29 18:46:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu