makeup och foto.

2008-01-29 11:24:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


nyss ringde det från göteborg och jag fick reda på att jag får en gratis dag med makeup och att dom tar gratis foton. det ska bli riktigt riktigt kul! det var linas lillasyster som tipsade dom och så ringde dom upp idag. de trodde jag aldrig!! så jag&lina ska åka dit antingen på torsdag eller söndag. ska se vilken dag som passar!

tisdag idag, inte varit i skolan ännu. mensvärk så har kramper och spyr. hatar dessa dagarna. alltid samma sak varenda månad. sedan har man det i sju dagar också. bläää hatar.
Nu passar jag thea. så vi ska se på disney channel! :) ciao.

Kommentarer

Åh vad kul :D. Haha du låter precis som mig när jag passar andreas lillasyster vi sitter också alltid och kollar på disney channel och spelar nintendo wii. hahaha

2008-01-29 12:17:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu