new day, new week.

2008-01-21 08:14:57 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


har inte skrivit på ett tag nu. har seriöst inte orkat göra någonting. har varit med malin under veckan på olika saker gällande mattias. under helgen var vi hos nathali i fredags och spelade guitarr hero. riktigt, riktigt roligt, men jag suger ritkigt riktigt hårt på det. verkligen alla vann över mig.

I lördags fyllde joey år (johanna) först hemma hos henne med massa roligt folk sedan ut på stan. tack för en underbar kväll med dig älskling. nu är du äntligen 18 nu får du göra precis vad du vill! :D
blåste som fan och var svinit kallt ute. mötte sara utanför asian som berättade att hon kommer och hälsar på mig idag på mitt jobb. prata lite och så, & det var ett jädrans bra tag sedan nu. tillslut blev det jävla massa kallabalik. alla kom inte in, så tog en taxi hem och la mig. sedan kom robin. det slutade som det slutade men bättre nu iallfall, eller?

Glad att min andra tatuering äntligen är klar. gör svin ont i svanken kan typ inte ens gå rakt, men den har börjat få en skorpa nu och har börjat tappa..:P

Skolan nu, är riktigt riktigt trött. vill bara hem och lägga mig med robin igen och sova bort hela dagen. :)
men ska försöka fixa upp mina betyg nu iallfall. have a nice day!

Kommentarer

hej gumman! tycker du borde ägga till dina bogg vänner på länkar.. du skriver in den här adressen på typ hemside namnet så har du oss där : )
Vad tycks om min blogg.
Kyss ;)

2008-01-22 17:01:27

Åh du har gjort tatueringen. kan du inte lägga upp en bild sen på bloggen eller bilddagboken så man får se. men jag antar att du har skydd över den nu.

2008-01-22 22:07:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu