ny blogg, nytt år, nya möjligheter.

2008-01-11 22:17:12 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


nu har jag äntligen skapat en blogg som alla pratar om att det är så himla bra, att prata av sig.  det är nytt år så då är det väl dags för även mig att testa. testa och se hur det är att skria av sig. dagen har varit bra faktiskt. skolan en lektion sedan åkte hem till älsklingen. kan inte först fortfarande att han är min, han är den personen jag litar på mest i världen. den person som alltid förstår mig. har några vänner som förstår mig på samma sätt, de är inte många men dom älskar jag av hela mitt hjärta.

bio med linn. en underbar tjej, hoppas verkligen att vi ska komma nära varandra. för har verkligen roligt ihop med dig. vi såg förtrollad på bio. en blandning av verkliga livet och tecknat. satt barn i hela bio salen. men jag & linn satt även där. haha.. men den var bra och vi hade det mysigt. blir film på söndag igen om det nu blir som bestämmt. nu väntar jag på att robin ska ringa mig och säga något kul. ligger och tittar på det perfekta mordet. ska fortsätta titta och sedan förhoppningsvis försöka sova. / tja
                                                                   
          

Kommentarer

haha ja.. du jag och barnen! Ne men du är också underbar och är helt säker på att vi kommer komma närmare varandra :) söndag it is!

2008-01-11 22:39:12

Jaa, bra gjort att du skaffat blogg ! :)

2008-01-19 13:31:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu