pizza, film och myspys.

2008-01-30 18:42:33 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


redan onsdag kväll. veckorna går så himla fort nu för tiden. jag & robins mamma var och köpte pizza för ett tag sedan och hyrde en film som vi ska se ikväll. handlade om någon som visste att han bodde granne med en lönnmördare och hur han ska avslöja det. verkar faktiskt intressant får se hur den blir senare. idag har jag varit hemma från skolan också. hoppas att magen blir bättre och att jag kan gå imorgon. längtar tillbaka till skolan på något vis. eller rättare sagt känner att mitt samvete tvingar mig dit. nu ska jag snart gå och sätta mig i vardagsrummet med robins föräldrar och se film. satt och pratade innan om thailand och vilket underbart land det egentligen är. om hur underbar den mjölvita stranden är och alla människor. vill åka dit igen. ska in och leta resa nu till sommaren. se om det finns något roligt :)

ciao.


Kommentarer

älskling, nu funkade det:D
baby vet du va?
ja e fortfarande i norge ju. vi kan festa i mars när ja kommer hem:D WOHO:D
LOVE DARLING LOVE!:D

2008-01-30 19:25:57

Hej min lilla älsklingsflicka :) du fick du mitt sms. är det okej med fika istället? vi kan ta guitarr hero match nästa vecka :D. haha. jag glömde bort hans lillasyster ^^.

2008-01-30 19:26:36

Hej gumman! Nått så pass trött på skolan. Döö* Tänkte mest säga att jag saknar dig,har lov vecka sju [om två veckor] om ni vill komma då. Pusspuss Kusin

2008-01-30 22:35:39

hehe jaah de e sepe långt dit. men ja kommer hem då iaf:D
ja jobbar o ja tjänar väl en 110:- norska i timmen, så de e väl 130:-svenska typ helt okei för mej bättre än 98:- på mwm=D hahaha
Pussis min kära:D

2008-01-30 23:49:12

Vad heter filmen ;)?

2008-01-31 10:00:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu