rocking lika a hurricane.

2008-01-27 22:26:35 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


söndag kväll & skola imorgon igen. helgen har varit hyfsad iallfall. underbar i fredags, jobbade hela dagen igår sedan tog det lugnt på kvällen med älsklingen och spelade guitarr hero. idag så har jag varit hos farmor och fikat och pratat. alltid kul att hälsa på henne.. skola imorgon igen, ny vecka med massa plugg. ussch!!

vet inte vad det är med mig för tillf'ället. antagligen är det för att jag har min mens, men bråkar verkligen med allt och alla för tillfället. allting känns bara skit seriöst. hinner inte träffa kompisar längre, hela mitt liv går ut på att jobba, det är typ mitt andra hem. räknade ut att jag gick hemifrån halv åtta varje dag förra veckan och var inte hemma förrens halv nio på kvällen, för först skola sedan jobb. det är sjukt. sedan kommer man hem, duschar och sover. vad är det för liv? jag är 18 år inte 50. vill bara ha ett lov på flera miljoner år och hinna med det. för just nu hinner jag inte med mig själv. måste hinna ikapp mig. måste låta det bli som förut. inte nog med det så bråkar jag med dig. hela tiden! det gör mig så trött och ledsen att jag inte orkar göra någonting. vet inte varför. det är antagligen mitt fel. men vill bara du ska förstå hur jag har det nu för tiden. stör mig verkligen på allt, men som sagt. mensen är en djävul inne i kroppen som vill man ska bråka eller något. hur som helst. förlåt för allt till alla mina närmaste, jag lovar!! lovar!!! jag ska skärpa mig. låt mig bara hinna ikapp mig själv!! behöver er alltid!!

du är här nu, det första du gör är att bråka, du måste verkligen tycka att allt detta är roligt. för mig gör det så jävla förbaskat ont i hjärtat. bryr du dig?

grym på guitarr hero nu, någon som vågar utmana?:)

älskar dig, hoppas du alltid vet det <3
                                                                 image11

Kommentarer
nathalie

För det första gumman så känner jag med dig. mens och surig på allt, vi är rätt lika. Och du jag utmanar dig på guitarr hero :D hahaha. Förresten vi kan ta en fika nu i veckan skulle vara jätte trevligt ;). Miss yooou

2008-01-28 09:50:05

hallo babe =) hihi jodå det är bra, hur e de själv? haha hur går de med gymkortet? :P näfan det blir ingen alkohol iaf, men om det är tjejerna så kommer jag nog över. min pappa börjar blir lite orloig för mig :Phaha älskar dig babe =)

2008-01-28 10:50:21

Snäckan! du finns där ändå, även om vi inte hinner ses. vill träffa dig snart! sova över och prata masssssor! puss älsakr dig.

2008-01-28 21:44:22

Hej gumman! Hoppas allt är bra med dig, själv är jag lite deppig.. jobbigt att se en bästa vän på tv må så jäkla dåligt. Kalla fakta igår, Nathalie. Min nathalie. Ush! Saknar dig

2008-01-28 21:46:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu