say whats on your mind.

2008-01-16 19:50:14 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


var med på bårhuset idag. malin, hennes klass och hockelaget fick se mattias idag. jag & mamma ville inte följa med in så vi stod därför utanför i korridoren och väntade. vi hörde alla gråta. sedan hörde jag malin.. det var som jag slutade andas helt plötsligt och det gjorde ont i hjärtat. det var inte det där gråtet som man får när man slår sig. utan det var det gråtet när det verkligen gör ont i hjärtat. det gjorde så ont i mig. ville bara krama om henne men jag kunde inte, för hon stod där inne. när vi satt i bilen på väg till maria kyrkan på fyllinge berättade malin att han var alldeles vit, vita läppar och alldeles kall. men hon tyckte att det var skönt med ett farväl. finns här för dig lillasyster. du får gråta hur mycket du vill. vi förstår dig.. på fredag blir det minnesstund i maria kyrkan vid fyllinge skolan. följer med dig då och finns där för dig. nu är det bara att försöka bearbeta detta och minnas honom som den underbara kille han var, som den bästa vän han var för alla!


efter vi var klara i kyrkan körde mamma mig hem till robin. låg lite i sängen och mös sedan åkte vi in till stan, åt lite och jag köpte en tröja! nu sitter jag och lyssnar på oh susie med secret service gammal 80- tals låt. men underbar!


imorgon blir det göra klart tatueringen äntligen & marcus kör mig! :)
min älskling, johanrobinpersson. <3


Kommentarer

Ja usch, det var verkligen hemskt det som hände :(. Men man måste gå vidare.
Har du tatuering på G?

2008-01-19 13:27:33
Mamma

Hej gumman!!!
Jag vet att det var hemskt men jag tror att Malin var glad att både du och jag var där.
Puss din mamma

2008-01-20 18:47:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu