söndag.

2008-01-13 23:26:52 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


jobbade hela dagen igår, åtta timmar från tolv till åtta sedan åkte jag hem till kusinerna. där var mina andra kusiner som bor i tidaholm och hälsade på. så himla roligt var där... mamma var även där en liten stund och hälsade på sedan gick hon. spelade nicke och nilla spelat med små kusinerna och senare på kvällen låg jag & johanna och såg livet är en schlager. vi pratade om typ allt möjligt och verkligen saknat henne.

på morgonen kom robin & marcus och hämtade mig så åkte vi hem och sov. vaknade sedan halv två. vi har legat i sängen heeeela dagen. helt underbart!! vid sju tiden åkte jag, robin & malin in till stan, vi åt och hyrde en film.
flickan i källaren, den sämsta film jag någonsin sett. en B film. så jävla dålig.. men men, lillasyster valde den så man fick väl stödja henne och se den. men riktigt jävla dålig.

robin ska sova här i natt och vi ska nu se tre nya avsnitt av andra avenyn, natti natti!!

Kommentarer

Hej.. va då va de ju inte malin och hennes kompis pappa som hämtade dig.. Tyckte de va robin som ringde ;) Busis* Pussis

2008-01-14 12:07:09

Åh andra avenyn är såååååå BRA!

2008-01-19 13:28:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu