underbar.

2008-01-26 08:20:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


igår jobbade jag till åtta sedan åkte vi till linn på förfest. spelade något knasigt spel och drack. sedan drog vi in till stan och till underbar. vädret var piss och det var svinkallt och regnade massor men men.. inget skulle få förstöra våran kväll. vi fick stå i kö i säkert en halvtimme innan vi kom in men när vi väl gjorde det hade vi svin kul. dansade först på det stora dansgolvet sedan schlager. sjöng så jag nästan tappade rösten. men det struntade vi i vi sjöng och skrek på, och det var hur mycket folk som helst var man än gick så var det folk.

sedan kom robin. vi stod och dansade hela kvällen på dansgolvet och kysstes. det var så himla mysigt.  dom där riktigt sköna låtarna och alla runt om kring stod och skrek och sjöng medans vi stod och dansade skrek och kysstes. så jäävla underbart säger jag bara!! älskar dig så det finns verkligen inte ord till det! sedan gick vi ut ungefär vid halv tre tiden, träffade sebastian ute och stod och pratade med han lite. sedan gick jag, lina och robin mot bussen. vi skildes av där och jag & robin åkte hem till honom.
När vi väl kom dit så somnade jag direkt. vaknade imorse kvart i sju för skulle åka till jobbet. nu sitter jag här. trött som ett as och tror seriöst fortfarande att jag är full.. haha.. ikväll blir det bara ta det lugnt! åka hem, sätta på en film och bara sova. det förtjänar jag efter denna veckan!! haha.. tack alla underbara människor jag träffade igår, ni är underbara! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu