vila i frid mattias. :( rip.

2008-01-15 17:14:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ringde lillasyster framåt tre tiden idag när jag var på väg till jobbet. hon berättade att mattias dödsförklarades imorrse. han hängde sig natten mellan fredag och lördag då hans pappa hittade honom. han har legat i koma sedan dess med svåra järnskador. imorse förklarades han död. lider med dig lillasyster. din bästa vän, din bäste väns pojkvän. den personen du var med varenda dag. du var till och med mer med honom än din egen film. sitter och gråter när jag knappt känner människan. men känner det genom dig malin. förlåt, försöker stötta dig men det är riktigt, riktigt svårt. gör allt för dig nu. och vet att du behöver all stöd i världen. jag finns här. vi kan åka någonstans och göra något helt annat så du inte alls behöver tänka på det. du måste försöka gå vidare även om det är svårt.

vi finns här för dig malin. både mamma & pappa, jag och alla dina vänner!

vila i frid mattias! :(


Kommentarer
Anonym

jag finns här om du vill prata. Älskar dig!

2008-01-16 19:33:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu