why it is like this?

2008-01-24 17:36:36 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


skolan idag, vaknade klockan halv ett och missat hela skoldagen. så det var bara ringa och sjukanmäla sig. så legat hemma hela dagen med robin som också struntade i skolan, riktigt riktigt skönt. fick reda på idag att jag ska börja passa hunden börge en liten svart mops. verkligen världens sötaste hund. börjar i februari och ska verkligen bli riktigt riktigt kul! nu så jobbar jag. fått hoppa in för att marina som egentligen ska jobba är sjuk så ska jobba dom sista timmarna. imorgon är det underbar och vi ska på förfest hos linn. men nu vet jag inte om det blir av heller eftersom jag antagligen kommer få jobba. :(

igår träffade jag sara en liten stund i affären. det var verkligen jätte, jätte, jätte längesedan och jätte mysigt.
förlåt allihopa mina närmaste för att jag inte hinner träffa er. men det känns verkligen som att jag har hur mycket som helst att göra och skolan står mig verkligen rätt upp i halsen. har jobb, skola och plugg. & om folk tror att jag bara är med robin så är det verkligen inte heller sant. gör ingenting med han heller längre. vi ses på nätterna ifall vi sover ihop annars inget. men jag lovar ska bli bättre. bara jag får försöka planera mitt liv lite så ska det snart finnas plats åt er. förlåt. men hoppas ni vet att jag alltid finns där och har alltid telefonen om ni vill ringa och prata. älskar er alla mina närmaste <33

& du? om du vill säga något, säg det till mig, inte till alla andra hatar sånt!!

                                                   image8


Kommentarer

Hej Honey! Tänkte bara säga snygg bild. Och bloggen tar form mer och mer. Snyggt ;) Puss Kusin

2008-01-24 21:36:11

Jag saknar diiiiiiig !!

2008-01-25 14:19:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu