a drop in the ocean.

2008-07-25 11:53:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


sommaren är här. bara att konstatera. jag jobbar till ett sedan blir det stranden till tre sedan ska jag käka pizza med julanta. hon har väntat på  här nu en hel vecka. för idag är det ju den 25 och då får hon sin efterlängtade lön. ikväll blir det natt trav, imorgon blir det jobb fram till åtta sedan kröka ihop med kusinerna. förfesta med kortspel och dricka sedan dra ut på kvällen. ska bli svin roligt :) sitter i affären och det är 32 grader här inne, visst man ska inte klaga. men fyfan vad varmt det är. vill bara sluta och åka ner till stranden och bada!


ändra dig själv annars är det över...
orkar inte bli sårad varenda dag av
att du tror att du kan göra precis
hur du vill och tro att jag inte bryr mig...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu