back in the days.

2008-07-07 17:10:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


då skrev du sådant här i din lunar dagbok. varenda gång vi hade setts skrev du massor. saknar det...




torsdagen 28 december 2006

varför skulle natten ta slut?...
bara att hoppas att d händer igen :p


Söndagen 28 januari
fredan var mysig och härlig :)
wants you,


måndagen 29 januari
me is plugging, palla, slipper ifal jobba idag, Hum ser inte ut att bli
nån turkiet resa, Om inte du vill följa med förstås :p <3
(det blev att jag följde med till slut)


tisdagen 30 januari
Tyst lilla älskling du behöver inte gråta, ja vet du har det tufft och det ska vi faktiskt ordna, ja ställer
alltid upp bli inte så förvånad, lägg dej ner och vila , ja sitter här tills du sommnar


torsdagen 1 februari
Hemma igen, :) tordde fan d va kört där ett tag, Fick vänta till 12 på natten igår innan ja fick en plats. sen visade sej att ja hade blodförgiftning, ja ba oh fuck, Ville ba ringa dej, höra din röst, men man får inte ha mobphones där :(


fredagen 2 februari
Tack för att du kom igår, blev skit glad :) ville inte du skulle gå, men
du kommer ju kanske ikväll så, :)
Need you

lördagen 3 februari
:) Mysgit värre, det här känns underbart.
saknar dig redan


söndagen 4 februari
Tycker om dej så jävla mycket!!!


måndagen 5 februari
DU betyder otroligt mycket. Just nu den enda ja vill vara med.
< 3 men är rädd för att förlora dej... :/
(när det var massa strul med allt seriöst)


söndagen 11 februari
The felling is growing stronger for you.. <3 <3


tisdagen 13 februari
palla, mycket skit hemma, orkar inte bry mej längre, du som räddar mej och
jag kan inte tacka dej nog för din närhet, <3 så jävla tacksam för tiden me dej.


måndagen 25 februari
Mhm kom nyss hem från jobbet fett drygt, fan vad jag vill vara i din närhet <3


fredagen 2 mars
Du är min prinsessa det hoppas jag du vet, du är min röda ros och du är så mycket mer.


(3 mars när vi blev tillsammans)


torsdagen 8 mars
Turkiet 12 maj fan va skojj 2 veckor borta från skolan,
03/03-07 <3


fredagen 30 mars
älskar dej enormt mycket, men ibland känns det som jag inte når dej, vet inte vad jag ska säga
elr göra, vill bara det ska var adu å jag å skita i alla problemen, men nånting verka tynga dej,
:( berätta så jag vet vart jag står, <3

måndagen 2 april
fy fan vilken härlig helg, fredagen ta d lungt å ba softa, sen hämta flickan i stan, åka hem , Lördag, fotboll mm , sen spela poker å supa lite, än en gång mötta älsklingen i stan, Söndag, freeport med emelies familj, skit skojj :D ny basketboll. och en liten nalle till emelie, sen åkte vi hem å titta film, idag sket jag i skolan , pallade inte, var hemma med älsklingen istället :) och ikväll blire hoceky å prison break :D saknar dej honey

1 månad imorgon, känns som 1 år, Älskar dej mer och mer för varje dag som går, <3


måndagen 16 april
ja trodde aldrig nånsin att det kunde bli så här,
på så kort tid har du lyckats få mig så kär
den ända som ja tänker på, du gör mig så glad,
du lyser upp min tillvaro både natt o dag
utan dig på jorden vill ja inte leva vidare,
att inte älskas utav dig är ett evigt lidande
ja vill inte förlora dig, du e allt ja har,
dagen du försvinner vill ja inte finnas kvar

03/03 2007 <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu