britney spears har rakat sin frilla...

2008-07-21 15:02:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


min nya favorit låt som även är min favorits bästa låt, nämligen min bebbe johanna. vi dansade så det smällde om det till denna underbara låt! :) tack sara, jesper & johanna för en underbar helg. tre dagar i rad slog allt. allt från black jack till dansade med kineserna på valentain :o haha.. nu en ny vecka och redan börjat planera ugång med kusinerna på lördag! :) måndag idag men längtar redan till fredag då vi ses igen på stan. & vill ni veta? stammis hos angelo nu och får drickan gratis ;) slå det! HA!! sex sex, alla gillar sex, sju, sju det vet jag & du. åtta, åtta kom ska du få shotta :)


ha en underbar dag alla mina sötnosar. kisses.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu