ffs, sommaren är heeet.

2008-07-28 18:18:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


idag har vi badat och solat hela dagen. jag, babi, kusin och lillasyster först åkte vi till sten brottet och hoppade och badade sedan åkte vi till östra och badade där och sedan spelade minigolf. nu börjat äntligen vattnet värmas upp och sommaren har äntligen kommit. nu sitter jag på jobbet och ska jobba här till åtta sedan blir det att åka till sarus pojkvän jesper som fyller 19 idag, woohooo :) det bliräl antagligen drickandes och kanske utgång. imorgon blir det playan igen men på underbara tylösand. mami var här nyss och hälsade på. är så glad att det är så bra mellan oss. satt och pratade om hennes flytt som sker om mindre än fem dagar. sedan åker hon till moster på söndag och då blir lägenheten min för en vecka. underbart. även i oktober ska jag ha den en månad. jag & robin prova på sambolivet. nu har jag en sprutande fläkt på mig som kyler ner mig för svettas som en gris. pratade nyss med julanta som ska ta cykeln ner hit och hälsa på mig snart. själv folket så har vi väl inget att klaga på, sommaren är äntligen är och vädret är underbart. ha det bra / emsan



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu