hemma igen.

2008-07-04 08:42:25 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


turkiet en vecka helt underbart har det varit. fester med med skumparty och dansande på barerna. massa dunka dunka och poolbadande på discotekerna. det går inte att jämföra med sverige och turkiets festliv. sverige är ju bajs jämfört med det. haft riktigt roligt med robin och lina faktiskt. kommit hem frammåt fyra - fem på morgonen och legat och stekt i solen. fyfan. vill bara ta med alla mina närmaste dit så de får uppleva precis likadant. för var verkligen sjukt roligt! perfekt hotell också privat strand och all inclusive. all mat och dricka var gratis. så det blev ju gratis fylla på köpet också! :) däremot det enda negativa var väl att det har blivigt så jäääävla dyrt. en drink ute kostade 80 kronor. nästan lika dyrt som i sverige och kläderna går knappt att pruta ner längre. så billigare att köpa i sverige. plus att det är högsäsong nu så de tar väl vilka priser de vill själva! vill bara säga att jag har saknat alla mina älsklingar. men nu är jag hemma igen. här bjuder jag på en bränd emelie i turkiet ute och festar. ha det bra! :)




en bild på mig & lina på bardisken :)



Kommentarer

misst u!

2008-07-04 10:29:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu