jävulsk natt och mysko dröm

2008-07-11 08:17:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


nu ligger nog alla i HELA, HELA sverige och sover?!?! förutom jag, för jag jobbar. varit här nu i en och en halv timme. började halv sju. trött som ett jävla as. för har inte sovit ett skit i natt. somnade hyfsat tidigigt igår för att ja skulle vara pigg när jag vaknade i morse. då vaknade jag kvart över två i natt och är skit pigg. somnar i babys famn som ligger och kollar film. sedan har jag vaknat varenda jävla kvart hela natten. sovit en kvart, vaknat, sovit, vaknat, jag nästan grät för ville bara sova. sedan vid fem i morse så somnade jag till och hade stängt av mitt alarm för trodde aldrig jag skulle kunna somna om igen. för skulle upp kvart i sex. då drömmer jag att jag försover mig och att jag befinner mig på eurostop??! jo, för då har alla affärerna där öppnat klockan fem och jag skulle dit innan jag började jobba. sedan märker jag att jag är försenad  klockan är halv åtta och ska ta lillasysterns moped men då startar inte den. hittar en cykel med punktering och cyklar till affären. sedan vaknar jag innan jag kommer fram i drömmen. tittar på klockan och då är den bara tio över fem. fyfan vad hemskt sådant är. det kändes så himla verkligen!! ussh, ussh, usssh! nu glömmer vi det, fort som attan.


idag blir det jobba till tolv sedan imorgon ska jag jobba hela dagen 7.30 - 20. sedan efter jag slutat drar vi till båstad!!! :D:D SKA BLI SÅ JÄÄÄÄVLA ROLIGT. FLERA TUSEN MÄNNISKOR SÅ ÄR DET VI I VÅRAN HUSBIL!!!
får bara hoppas att johanna kommer hem i tid så min babe kan följa med, annars får vi vänta!!!

lyssnar på rix moronzoo vikarierna. lika roliga som de riktiga? oh, nej. haha..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu