just a little patience.

2008-07-08 16:50:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


slappat seriöst hela dagen. har nog i princip bara sovit. var dock och tittade på en ny bil idag, men det var inget och ha. igår var det 18 års kalas för maddis, gud vad söt du är!! helene, jag & sara höll på att skratta ihjäl oss när vi skulle natta dig. haha.. riktigt trevlig och mysig kväll. syster yster. du är en stor flicka nu. imorgon blir det kräm för hela slanten. har precis börjat jobba innan dess åkte jag inom nyhems grillen och hälsade på min thåström. stod där bakom och lagade mat till mig, se baby, du är världens duktigaste! :)


ikväll blir det chilla grillen så sparar vi krafterna tills imorgon sötnosar! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu