MAGNUS UGGLA ÄR MIN GUD!

2008-07-29 15:36:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vill bara lämna ett enkelt inlägg till alla mina goda läsare. att magnus uggla är min gud. han är den som gör bäst musik och säger precis som det ska vara. inte rädd för att uttrycka sig och det är sådana människor jag gillar. säger precis hur det är och inte snackar massa skit om folk. om något är fel så säger man det. magnus uggla. guden. bästa sommar/fest musiken. men seriöst folket. på vilken fest går inte hans låtar hem? alla vet hur dom går. räcker jag säger kung i baren så hänger alla på! på onsdag ska jag se han själv, med mina egna ögon. solgården, tylösand. då blir det dricka och hes skrikande för då hör ni mig non stopp hela kvällen! som sagt, magnus uggla!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu