ta mig till östersund.

2008-07-24 08:13:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter och tittar i tidiningen och det är storsjö yran uppe i östersund 31 juli - 2 augusti. super bra artister just dom som jag gillar. kent, håkan hellström, lars winnerbäck, magnus uggla, blondie, miss li, adam tensta, mange schmit och massa massa fler. ta mig till östersund. vill åka dit på fesivalen. så jag tänkte visst, det kan gå. Så jag tar reda på hur långt det är dit. 1053,7 mil är det dit. det tar cirka 13 timmar att åka dit, och om vi hade tagit husbilen hade det tagit cirka 20 timmar. värt det för dom artisterna? nja, dom borde ha en sådan fesvital för mig här i halmstad. bara för mig när jag är ledig så jag också kan känna fesivalkänsla och supa till det. blööö..


sedan vill jag bara lägga några korta ord till arboga barnen. står massa om dom och deras mamma i tidningen idag för rättegången har börjat nu. säker på att den tyska jävla kvinnan gjort det. men hur fan mår man om man dödar nästan en kvinna och man dödar två små barn. saga och max. lider med dig. måste vara frukansvärt svårt att fortsätta leva utan dina älskade små barn. jag kan ju bara säga ärligt att om jag hade sett den tyska kvinnan hade jag fan dödat henne jag själv. blir så ledsen när jag läser detta och jag menar sådant händer varenda dag.. lite längre fram i tidningen står det om pappan som nu blivit anhållen och är misstänkt för att ha dödat sin 2 årige son? 2 år? varför skaffar man då barn om man bara tänkt döda dom? man ska skaffa barn av kärlek och man ska ge dom allt man kan. men vissa människor mår ju psykiskt dåligt och borde inte finnas här om dom ska gå runt och döda små barn. nej, nu blir jag riktigt arg. fy fan!

dessutom, jobbar nu till ett. så om någon är vaken ursäkta mitt utbrott, men läs aftonbladet själva så förstår ni! godmorgon sötnosar.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu