tennisveckan över.

2008-07-14 08:12:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


båstad var underbart. riktigt mysigt i vår husbil. sara & louise kom till vår husbil och satt och förfestade ihop. jag & louise frös som fan men det skulle inte stoppa mig att gå ut. gick upp till madison, lämnade louise och sedan blev det en vända nere vid hamnen på kvällen sedan somnade vi vid halv fem på morgonen. pikey och smedberg åkte ner till båstad halv fyra för att hälsa på oss, lina & henrik kusin sov nakna bredvid varandra och robin la en pizza som alla trampade i. på morgonen blev det fylle mat med revben och vid två somnade jag & babe thåström i soffan och sov som små troll, johanna sov dock resten av resan hem också. på kvällen när vi kom hem blev det grillning och kortspel med pappa. gick och la oss två och upp kvart i sex. hur orkade jag?! vet inte ens själv... sitter här på jobbet nu och trött som ett jävla as. idag blir det laserdome med kusinen, robin & lillasyster som för övrigt också kommit hem från sin resa i danmark ;). sedan ikväll blir det trav! :) riktigt bra helg. fick spendera med mina närmaste vänner och min babe ;) den enda jag saknade var maddis, som var tvungen att jobba... ses i veckan sötnos.



/ emshish

Kommentarer

megafint hade jag, men de har ja alltid när jag är med dig =) LOVE

2008-07-14 11:12:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu