vår första låt.

2008-07-06 19:17:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


den här låten skickade robin till mig när vi höll på. sa att den handlade om mig och att han ville att jag skulle bli hans. fortfarande när vi hör låten får vi ett leende på läpparna båda två 03/03 - 07 <3



den här flickan är blond med ögon som en ängel
ligger i sängen och jag vrider mig av känsler
fan jag har allt när jag ligger och drömmer
men vaknar mitt i natten och glädjen går sönder
hon är alltid där men försvinner lika snabbt
så jag blundar på dagen och väntar på min natt
ljuset är för jävligt men mörkret är härligt
för hela mitt liv är en dröm i en kärlek
svävar på moln..vill inte sluta sjunga
ord läggs i drömmar så jag kanske lägger hundra
söker mig till ensamhet, men knät mot min kind
lägger känslor mellan rim och håller takten till en vind
skriver på ämnen som tolkas av andra
vägar tar slut men jag fortsätter vandra
sänker min blick och jag börjar att undra
om tjejen sitter där... ensam i mitt drömland

lägger mig ner, slappnar av i ögonlocken
åter i drömmen till tjejen som är söt som socker
springer på ett fält som fyllt utav roser
ger henne himmelen...vi dansar på toner
lyfter från marken tittar ner på världen
hon ger mig sin hand och de värmen i själen
kinderna rodnar, hennes ögon är som smycken
kysser hennes hals o jag skådar avtrycket
känner ingen saknad, jag vill aldrig vakna
ligger under stjärnorna med molnen som lakan
vore de verkligt så skulle jag aldrig blunda
funnit de perfekta våra hjärtan är bundna
allt är poesi, korad till den bästa dikten
om jag ens ville kan jag inte släppa blicken
här finns ingen stress, lever i mina tankars tid
men måste släppa taget och tänka på mitt andra liv



saknar en verklighet, måste ta mig modet
öppnar mina ögon men blir bländad av solen
allt är en illusion men jag brinner för känslan
att somna till min tanke men glömmer att jag blir fängslad
allting är konstigt, jag lever inte regelrätt
o hur jag än försöker så blir omvärlden spegelvänd
sitter på min sängkant, lever i en istappstid
mitt i en kris i ett tung jobbig midnattsliv
kretsar runt en kamp mellan mig o mig själv
ena sidan väger tyngre andra sidan söker hjälp
fångad igen, min dröm är mitt boende
sliter mig loss vill bli av med beroendet
kämpar mot ängeln som jag engång älskat
drömmen som va vacker har nu börjat regnat
tårarna rinner, ligger som en rund pöl
sluter mina ögon men lever nu som sömnlös

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu