vill boooooooooooooort.

2008-07-23 15:00:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


vill mycket nu förtillfället..

jag vill bort, bort från detta jävla sverige. bort till ett varmt land, saknar redan turkiet och nu ska massa dit och det gör mitt huvud till stor jävla avendsjuka och ser svart. jag vill med. om bara pappa hade haft samma tycke, jag har pengar, jag har tid, vad är problemet. ska jag spara pengar hela jävla livet istället? åhhh!!!! vill bara flytta hemifrån seriöst. har mitt eget lilla stället där jag kan göra precis vad jag vill. där ingen har något att säga till om då är det bara mitt. saknar vissa personer att det gör ont i hjärtat. men ibland så känns det som att hur mycket man än försöker så finns det andra som är bättre som bara pissar på digändå. men ändå finns jag längst bak i vrån och betyder ändå lika mycket som förr men visar ingen skillnad. alltid den personen som är roligast bäst och alltid det du längtar till...

mitt körkort, pappa skriker på mig att jag måste bli klart med det. men förfan jag skyndar mig så mycket jag kan. finns inga lediga tider. jag kan inte köra mer än vad jag gör. jag har bokat men det hjälper förfan inte. blir så arg. vill verkligen ha färdigt det nu. nuuu, nuuuuu


saknar min favorit sebastian.

saknar alla i skolan faktiskt. nu hatar nog resten av sverige mig. men seriöst. hade jävligt bra sammanhållning sedan splittrar fucking sture allting och nu splittras vår klass, fyfan seriöst. dessa har man gått med i två år och helt plötsligt ska man lära känna nya, jag menar. det tog typ ett år att lära känna dom riktigt  dom man gick med innan åhhh. vill booooooooooooort.

Kommentarer

älskling ;(

2008-07-23 16:34:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu