ingen fotboll för min del, fuck!

2008-06-14 10:54:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


måste väl uppdatera känner jag. var evigheter sedan sist. men har ju knappt tid, sommarlov och man gör massa annat. åkte upp till min kusin i tidaholm i tosdags och åkte hem igår. var bara där en natt och grattade kära kusin som tog studenten. vaknade halv sex av campanjefrukosten som hon hade. så åkte vi bil efter maten igår så snacka lagom om att man var svin trött.. mamma släppte av mig hemma sedan cyklade jag till robin och sov där i natt. nu jobbar jag. började halv åtta i morse och var svin trött. somnade dock tre i natt eftersom jag såg rocky 5 nu. älskar rocky filmerna helt plötsligt. inte insett innan hur bra de är. de har visat rocky varenda kväll på trean¨. så tänkte gå och hyra den senaste som nästan precis varit på bio.

jag är ett jävla klantarsle har jag kommit på. skulle skära en baugett i affären och äta i morse. alla vet att man inte ska skära neråt. det har pappa sagt sedan jag var liten för man kan skära sig, lyssnar jag? oh nej. skär ett djupt sår i fingret så det droppar fullt med blod och det slutar inte rinna. så just nu har jag en pappersbit fyra plåster och bandage. jävla bajs. gör svinigt ont också. det ska fan vara jag till det.

iallfall, ikväll blir det ingen fotboll för mig eftersom jag jobba och missar hela jävla matchen. bajs. hur många kunder tror ni kommer hit då? & johanna babe ska jobba i grillen. det kommer typ bara vara hn & jag i hela sverige som inte får se fotbollen. visserligen har hon en tv där och det har inte jag. åhh, nu blir jag ännu mera arg. vill ju se fotbollen! blöö..

nejdu, nu måste jag lugna ner mig. gå ut och sätta mig för solen börjar titta fram. kiss sötnosar

Kommentarer

hahah babbe då =)

2008-06-14 14:07:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu