one day left.

2008-06-24 16:59:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


woohoo.. snart åker vi. ska bli himla skönt hoppas bara det blir skit väder här när vi är borta och att sommaren börjar när vi kommer hem!! :)  lillasyster var och sa hejdå till mig idag och kramade om mig och sa att jag skulle sola massor. låter precis som att jag ska vara borta flera månader, men ta det bara lugnt allihopa.om en vecka är jag tillbaka i stan igen!!!


nu jobbar jag och det suger bajs. riktigt jävla tråkigt. sommarlov och jobb. blööö..
men men, blir ju pengar senare! :) så lite bra är det väl, antar jag.


ikväll blir det jobba till åtta sedan cykla hem och börja packa. har inte börjat med det ännu.
och jag vet hur det är med mig, kommer packa ner för mycket kläder, som vanligt.


kommer sakna alla mina älsklingar. men som sagt. tillbaka om en vecka. KISS!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu