regn i halmstad? ovanlig? oh nej..

2008-06-19 18:25:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jobbar nu, slutar om en timme, skabli himla skönt.
ska in till stan då och pratan med johanna... behöver det..

mår verkligen inte bra, bråkar med allt och alla & det enda jag vill är att åka långt bort.
visserligen ska jag göra det, men.. åhh, vet inte riktigt vad jag ska säga och uttrycka mig.
men det är så svårt ibland... det gör så ont i mitt hjärta. men det är sanningen..

regnar, & regn betyder minska rejält på kunder. tråkigt.
midsommar med pappa imorgon i göteborg, verkligen inte på humör för det
ska förska prata med han ikväll.. för vill verkligen inte.. :(

Kommentarer

baby :(

2008-06-19 22:38:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu