you and me, me and you, we and love.

2008-06-24 00:33:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


nyss varit och sett bio succen sex and the city. underbar film. gick både från glädje till sorg. höll nästan på att gråta i vissa stunder men försökte att hålla mig. gick med min älskade sara.. thåström var också och skulle se filmen men satt dock två rader bakom. lite tråkigt att hon inte satt bredvid mig. när filmen var färdig kom jesper, saras pojkvän och hämtade oss och körde mig hem till robin. när jag kommer hit så står fia (robins mamma) och stryker? klockan tolv på natten. det är för att  vi ska till turkiet på onsdag och robins små syskon inte ska veta något så packar hon när de sover, smart. men klockan tolv och packa och stryka kläder. haha.. knasfamilj :P nu ska jag & baby alldeles strax lägga oss, se en film och mysa!! imorgon blir det jobba och sedan efter packa min reseväska. sedan bär det av!! en vecka i 35 graders värme. kan det bli bättre? oh nej!!


natti natti!!! / emelie

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu