3/3 - 07. one year with you.

2008-03-03 09:19:15 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


för cirka ett år sedan och tre månader sedan började vi ses som mer än vänner. det började med att vi såg film och sov över hos varandra och du stöttade mig när jag hade det svårt. den 3 mars 2007 blev det du och jag. jag hade varit ute på natten och kom hem till dig och vi gjorde det officielt natten mellan den 2:e & 3:e mars. frågade om du skulle kunna tänka dig att det skulle kunna vara du & jag, om du skulle kunna tänka dig att vara tillsammans med en tjej som jag? klart jag vill, svarade du. och så blev det. ett år har gått och vi har både haft motgånger och framgångar. men en sak som är säker är att jag älskar dig mer för varje dag som går! Ikväll blir det middag och bio, presenter och mys! johan robin persson älskar dig av hela mitt hjärta / din emelie föralltid ♥


image51

Kommentarer

sötnosar =)

detta är min nya blogg baby, ja orkade inte med den andra :P men bara så du vet så ska du fixa ny design på den i veckan! älskar dig min solstråle

2008-03-03 10:02:01

TACK :) och grattis själv!

2008-03-03 15:47:42

Grattis darling :)

2008-03-03 19:09:23

grattis, hoppas ni hade en great dag!

2008-03-04 22:24:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu