christian luuk

2008-03-15 14:08:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jobbar nu för tillfället. varit uppe sedan tio i sex. ställde klockan och gick upp och klädde på mig och tvingade mig ut i den mörka och kalla kylan. stod och väntade på bussen och självklart, bara för att jag ska med är den försenad i åtta minuter (jag räknade minsta lilla sekund som gick) när bussen äntligen kommit fram är det jag som sitter ensam på bussen, typiskt. när vi väl kommer fram till stan har jag sådan tur att tjugo bussen också är försenad, hoppar på den och åker till jobbet! öppnade affären och ut med all frukt, alla bord, alla stolar och så allting är förberett för öppning. nu sitter jag här sex timmar senare och har riktigt tråkigt. plus att malin har smittat mig med hennes förkylning så kan knappt prata förrens min röst låter som en liten mus. åhh.. hatar att vara sjuk och när man nästan precis har blivigt frisk så blir jag sjuk igen och så får jag magkatarr och förkylning. det är då fan alltså, helvete. hoppas bara jag blir frisk till torsdag. då åker vi till branäs! :) ska bli riktigt roligt. bara fem dagar kvar sedan träffar man kusinerna och äntligen få se lite snö. för det har ju inte funnits en enda snöflinga i den här staden! ikväll blir det antagligen hardcore superstar för vissa i halmstad, ut på krogen för vissa och resten ser melodifestivalen. jag blir den delen som ska se melodifestivalen. sjuk som sagt så ska bara hem och lägga mig i sängen med en kopp varm choklad. mums, mums!! :) tyvärrså finns det ingen sådär jag tycker ska vinna. dock christian luuks låt till björn gustavsson är riktigt bra, den skulle varit med så hade den vunnit hela skiten! :) pratar med kusin på msn, vi berättar för varandra hur mycket vi älskar varandra. men kusin, du är vackrast i världen!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu