fjärde mars och vårväder

2008-03-04 22:32:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


idag vaknade man upp med studiedag klockan halv tolv och mådde bättre än någonsin. ringde lina & jag, hon och robin åkte till eurostop åt middag och sedan fikade vi. vi satte oss ute i solen, tog en cigg, på med solglasögonen, drack vår chai latte och njööt. fyfasen vad skönt. fast runt fem tiden började det snööa. så då dog väl förhoppningarna en aning men hoppas jag vaknar upp till ett likadant solsken imorgon. jobbat sedan fyra och nu ligger jag i sängen efter ett underbart bad. ska brothers and sisters nu sedan sova kudden! imorgon är det sovmorgon till tio sedan ska jag till nathali hjärtat. vi ska mysa hon & jag sedan ska jag till skolan vid tre då det blir middag! :) ciao,.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu