hur kan man tappa lusten att andas?

2008-03-08 11:00:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


woooh.. trött som ett jävla as. sitter på jobbet nu sedan sju imorse. både öppnar och stänger idag för har fått hoppa in extra och tagit förmiddagspasset så jag jobbar hela dagen. himla segt! igår spelade vi stopp hemma, pappa, bettan, robin, bengt och patrik kusinen. min stjärna johanna kom också förbi och satt och tittade på. OCH JOHANNA PAPPA ÄR INTE GO, BARA MIN STORA TÖNT! haha..  mamma kom nyss förbi, hade varit ute och dansat igår till wahlströms. älskar deras musik!: ) så hade mamma köpt en t-shirt. tack mamma! (L)
Ikväll blir det hem till robins faster och äta gott och umgås och imorgon blir det övningsköra med ulf sedan bjuder mamma & ulf mig & robin på middag ute, mums. nu ska jag se beck! :) ciao.♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu