nya bilddagboken suger bajs!!!

2008-03-17 22:12:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


var inne och tittade på nya bilddagboken. fattade ingenting. all är ju totalt skit. varför hålla på och ändra massor. :( åh.. skolan plus jobb idag och massa snöö. ni som känner mig vet hur jag är. överlycklig att snön är här. väntat på det sedan i december!!! tre dagar tills jag åker till branäs. då blir det riktigt snö, riktiga backar och åka skidor så det bara sprutar om det,  jag, robin och kusinerna! :) superduper kul ska det bli!!!. då blir det dricka och skratt varenda dag! nu sitter jag och väntar tills robin ska sluta. bara tjugo minuter kvar men sedan ska han ju komma hem också. så en timme drygt! :) sitter i hans rum för tillfället och suttit och pratat med hans föräldrar hela kvällen! :) imorgon blir det praktik, antar jag! får se hur jag mår imorgon... bajs. måste verkligen skärpa mig, NU!

Kommentarer
nathali

hej hun' .
jo, min mobil är cp igen, och nu har batteriet dött o
min laddae e hos tim ;/

2008-03-18 13:48:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu