nytt utseende för bloggen.

2008-03-29 17:31:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


vill först bara säga förlåt till alla läsare. har inte skrivit på ett tag. har varken haft tid eller ork att göra någonting på det här lovet. men lovar att allt ska bli som vanligt nu! just nu jobbar jag, lördag & inget folk som vanligt och jag har tagit mig tid att ändra utseendet på bloggen. fick bli en ljusare färg den här gången. saknar sommaren som in i bomben och normalt sätt skulle det iallfall varit 10 grader eftersom det skulle varit vår. men istället ösregnar det utanför dörren och är iskallt. igår var det mårtensson och underbar med de gamla tjejgänget igen, eller en del av det. tyvärr kunde inte johanna komma eftersom hon ligger hemma i feber stackaren! lider med dig gumman! men iallfall, det blev några stycken. vi började sitta i köket men så småningom blev det att vi flyttade oss in till vardagsrummet till så ska det låta, sing a long och let's dance. bra avslutning. inte följt let's dance. men mat tina var bra de sista danserna tycker jag iallfall! :) ikväll blir det födelsedagsfest för hela slanten hos sarah nilsson som fyller 18 i natt. jävla lyllo. :/ själv har man 52 DAGAR KVAR! BLÖÖÖ!!!! sedan ska jag se om jag kan hinna inom jessica som har förfest. skulle vara mysigt att träffa dig igen barndomsvännen min! lyssnar på musik nu för tillfället, står här ensam i affären och har riktigt tråkigt.  :/ ussch och fy. få tänka på att om tre timmar finns jag i lokalen hos sarah. <3


så himla lätt att läsa dig, du anar inte..  


/ emsan

Kommentarer

ja absolut det får vi göra :)

2008-03-29 20:29:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu