on my way.

2008-03-20 12:55:13 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


nu sitter vi i bilen på väg till branäs. 8 timmars bil resa kommer det bli nu.
i vanligtvis brukar jag vara åksjuk. så den här gången har jag köpt
åksjuksarmband, får se hur det funkar. jag, pappa,robin & malin. vi åker
inom karlstad hämtar upp kusinen sedan kommer farbror frank upp på
lördag kväll! :) varit inne och tittat och det är 60cm snö. helt perfekt och
solsken. bara att åka & njuta. dock första gången för robin så då blir
det nog att han ligger i backen en hel del :P dags första destination
göteborg nu först! ciao.



image60

Kommentarer

hej älskling, du e så söt!

2008-03-20 13:34:59
Fanny

jag älskar dig

2008-03-20 17:20:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu