regn, blåst & halmstad

2008-03-01 14:23:14 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


dagen började med att börje kom till mig på morgonen som vanligt sedan åkte vi in mot stan för att möta lina. jag & lina gick sedan därefter mot hennes syster hanna som bor i stan. vi mötte uppe henne med hennes hundar sedan gck vi mot stranden. vi mötte upp sebastian på vägen som följde med oss. det blåste jätte mycket på stranden men nu fick vi en chans att springa av oss. både hundarna och vi. sedan hämtade malin, linas syster oss och körde oss hem till mig.

sedan var det underbar igår. riktigt roligt förutom att det regnade och blåste som fan. det började med att vi satt hemma hos mig och drack, lyssnade på musik och hade kul! det var bruz, lina, elin & robin. sedan kom madde och christoffer och tittade förbi. vid elva tiden tog vi bussen in mot stan och gick mot mårtensson. kön var hur lång som helst. så i allt regn fick vi ställa oss längst bak i kön. men lina hade paraply som hon hittat på bussen. så det skyddade oss. det var riktigt, riktigt trångt så ett tag trodde jag vi skulle klämmas allhiopa. när vi väl kom fran såg jag att bruz stod utanför kön. hon kom fram till mig och berättade att hon inte kom in. bestämde mig för att jag inte ska svika henne och på väg ut från kön. ,men hon "tvingade" mig och sa att hon ändå var trött. så efter om och men gick vi in iallfall. det var folk precis överallt och riktigt bra musik. riktigt kul var det att man knappt ville gå hem. men efter dansat runt i skor med klack på 6 cm så var jag riktigt riktigt trött att jag bara ville hem och lägga mig i en säng. så vid halv tre tiden så jag, robin, lina & sebastian gick till mc donalds, köpte mat och hoppade in i en taxi hem mot mig. när vi kom hem hade både jag och lina så himla ont i fötterna att vi höll på att dö. vi åt upp maten och gick upp och la oss. lina & sebastan lånade malins säng och jag & robin tog min. somnade på typ två minuter var så jäävla trött. på morgonen åkte vi in till stan tog en chai latte och åkte mot mitt jobb. sebastian och robin åkte hem men lina följde med mig till affären. nu ligger hon och sover på en utav mina frysar här i affären på mitt jobb så sött. den tjejen är helt underbar. har verkligen kommit varandra så himla nära på sista tiden och bevisar verkligen att hon är en bästa vän! Lina Harriet Hansson, min 88:a ;)

så nu sitter jag här själv och absolut inga kunder och det beror på det här jääävla vädret. sluta förhelvete. vill ha vår nu. :P ciao. ♥



image50

Kommentarer

Jodå filmen var bra. Så den tycker jag att ni ska gå och se. Absolut! jag gillade den :D. Nej idag har det inte hänt så mycket, jag är ju fortfarande lite krasslig men det är bättre nu. Själv? pusss

2008-03-01 19:44:03

söta tjejer :)

2008-03-02 11:10:05
nathali

jag kan inte ringa från min mobil, den är helt cp.
men jag ringer till tim, och ber han ringa dig. är int ehemma, bråkar med mamma så. jag hör av mig snart sötan

2008-03-02 19:00:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu