sista morgonen

2008-03-11 18:51:48 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter och lyssnar genom min musik lista. hittade en gammal lugnt låt som jag lyssnade mycket på innan, älskar svensk musik på något vis. sista morgonen med niklas strömstedt. tycker den första delen av låten är så himla fin.

du kom till mig, våren var som vackrast när du kom till mig
och om jag vetat det jag vet nu när du fanns hos mig, nu är det försent
förälskade, satt vi på balkongen åh, berusade
vi delade en flaska till och älskade, varandra till sömns
och när vi vaknade var rummer ljust och gatan utanför var
lika full av rörelse som jag.

Kommentarer
nathali

ooh ja, de är så sjukt vackra de dära djuren asså. haha, bättre än dig? skulle itne tro de ;)
när vill/kan du älskling ?
JAG ÄLSKAR DIG

2008-03-11 20:05:16

Kusin, underbara du. Hur är det med allt, du vet att du kan prata med mig. Saknar dig och tänker ofta på dig. Just nu är jag på praktik på team sportia så pendlar tidaholm-skövde. (det är ganska segt). Annars är det vrål-kul! Säg till när du vill fly, du är alltid välkommen, hämtar dig på stationen och du är fri att bo hos mig & Jonas eller i Tidaholm. Går alltid att ordna fram plats åt dig. Du finns i mitt hjärta gumman, Jag älskar dig. Din Kusin

2008-03-11 22:05:02

miss u hun =)

2008-03-11 22:08:00
nathali

oh, hjärtat. jagkan inte idag ;/ :( förlåt.

jag älskar dig

2008-03-12 08:25:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu