you, always about you, can take it.-

2008-03-11 12:38:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ligger hemma i sängen och är en liten sjukling antar jag. gick till doktorn idag för mitt magont. fick tid på fredag, sköterskan sa att jag skulle gå på smärtstillande så länge. alla vårdcentraler i sverige är förfan bara massa skit... det funkar aldrig till något bra. får väl se vad de säger på fredag iallfall, bett att ta massa med tester för vill se vad det är för fel för vill inte gå runt och vara trött, och må dåligt hela tiden. ska lägga mig ner och se en film snart tänkte jag. sedan vänta tills malin kommer hem..

igår var det trav på halmstad. riktigt, riktigt kul var så himla längesedan sist, det var massor av pappas kompisar, robin, lillasyster, lina, tim och mitt hjärta nathali, kanske inte var så roligt för dig älskling. men det är det här jag älskar, trav, trav, trav. haha.. vi måste ses snart. bara du&jag och ingen annan, leka, mysa och bara ha kul! :) <3

robin persson, visst finns mirakel. annars hade du inte funnits hos mig!! love you!! ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu