1 vecka tills 18 år.

2008-05-14 12:17:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


idag är det bara en vecka kvar :) wooohoo!!! sedan blir det rajtan tajtan varenda helg, typ! :P haha kommer iallfall in lagligt när jag vill!! ligger och tittar på tv just nu. är så trött på skolan just nu att jag håller på att spy. får till och med sms från lärarna nu som undrar var jag är. men vad ska jag göra? jag orkar ingenting just nu! är så trött på allt. vill bara ha sommarlov och för alltid vara ledig. är så nere och så känslig att jag blir ledsen för minsta lilla. någon som varit skoltrött? och isåfall, hur gjorde ni för att komma tillbaka till skolan igen?! skriver mer senare. ska lägga mig ner och mysa med börje som är på besök!! ciao / emsan

Kommentarer

iiiiiiiiiiiiiie snart 18 älskling =)

2008-05-14 14:38:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu