blåsig dag & jag spelar yatzy.

2008-05-15 11:36:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hejsan! vaknade drygt för en halvtimme sedan idag. bestämde redan igår att idag blir det ingen skola för har massor att göra. ska in till staden vid tre och ta en fika med lillasyster och sedan ska vi möta mamma vid fyra. vi ska fönstershoppa för hon har inga pengar och jag måste spara mina pengar till stockholm. men fixa mitt leg ska vi göra så man har det tills man fyller 18. psst... 6 dagar kvar nu!! :) imorgon blir det fira med släkten eftersom det blir så fel att göra det på en onsdag. så istället så fixar vi mat och bjuder på dricka imorgon! ska bli mysigt, kul att se vad man får för roligt. sedan på onsdag när jag fyller år egentligen så blir det först fika i stan med sara. sedan blir det lite mat hemma hos mormor och kusinerna kommer dit. sedan senare framåt kvällen blir det ut och se på fotbollen med kusinerna. fullspäckad dag! :) haha.. nu sjunger petter på ztv om sitt liv, cool låt ;)

nej, nu ska jag sätta mig ner och försöka plugga lite. ha det underbart / emsan

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu