desperate housewifes stormar

2008-05-06 22:03:08 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


vad har hänt med det desperate husfruarna. detta avsnittet var helt sjukt. hela staden är förstörd och Lynettes familj är helt borta. började nästan gråta. de får inte ha dött.. de är allt för henne. ussch! vad tv serier sätter sig på sitt eget liv känslomässigt!!!! ussh! usssh! ussh! tänka possetivt istället... det har varit super duper varmt idag och jag var med johanna i stan innan jag började jobba alltd mysigt!!! nu ligger jag i sängen och snart hoppa in i duschen innan min R kommer. ha det bra / emsan

Kommentarer
mamma

hEJ GUMMAN JAG VILL BARA SKRIVA LITE I BLOGG. NU NÄR DU SNART BLI STORA DAMEN. HOPPAS ATT DU FÅR EN FIN FÖDELSEDAG MÅNGA KRAMAR MAMMA

2008-05-08 21:52:20

haha okej darling. men du behöver bara ge en tia då. för om jag ska kunna använda bloggdesign som mitt projektarbete så måste jag ta betalt. det är därför. men inte mer än en tia :) puuuuuussss

2008-05-11 11:37:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu